diumenge, 8 de novembre del 2009

SEGON A L'AQUATLO DE LA RAPITA

El dissabte 31 d'Octubre tancavem la temporada de triatlo 2009 amb una prova no puntuable per al circuit català, però que a pesar de tot va comptar amb una bona participació.

La meva idea era sortir viu de l'aigua, intentar agafar algú despistat a la bicicleta i matxacar corrents, en ser el triatló "per etapes" en cada etapa li podies arrear tota la canya que vulguessis, i no amago que tenia ilu pel podi, però això es quasi sempre, encara que racionalment no hi hagi opcions.

A les 10:00 mos tirem a l'aigua, bones sensacions, agafo un ritmet desent i anar tirant, sense molèsties als hombros, finalment pego un canvi els darrers 400 metres que només serveixen per arreglar una mica la papeleta, al final 10è de 56 participants, i a uns 2 minuts dels millors triatletes. El favorit Ricard Calmet només me treia 1'40".

Sortida de l'aigua amb cara de circumstàncies 20'36" en els 1.300 m

En la bicicleta la cursa es presentava molt forta, amb alguns participants que no nedarien ni correrien, i que per tant ho podien donar tot. Jo vaig estar massa actiu els primers 25 km i al final ho vaig pagar, i al km 36, després d'una caiguda, va ser el moment en que es van començar les destralades i no vaig tenir forçes per entrar al grup bo. Això va significar perdre uns 6 minuts amb aquest grup, i uns 9 amb el Calmet que va fer una gran cursa en solitari que li donava ja una victòria indiscutible i merescuda.

Sortida del gran grup, a muerte des del principi(el meu pitrall es el 677), al meu costat calmet.

km 40, després de 5 km en persecució del grup el cos va dir prou, encara valdria per entar 7è d'aquesta prova i col·locar-me 4rt a la general.


I mira que estaven a prop!, a uns 6 segons, però la maquinaria no donava per més.

Al començar la cursa demano als jutges la classificació (després d'una fartanera monumental 4 platanos 1 bocata 1 barreta i fruita a dojo). Treuen una classificació equivocada i me dedico a perdre el temps i els nervis repassant la general. Al final em diuen que segons l'ordinador estic 4rt a 6 segons del 3er, pego un brinco d'alegria, estic convençut que el podré guanyar, inclús sense saver el temps del segon em faig a la idea de pillar-lo sigui qui sigui.

Surto a correr a muerte, de tal manera que a pesar d'haver de parar diversos cops per calambres (km 5 i a 80 metres de l'arribada) faig un crono que em valdrà finalment ser segon del triatló per devant de Arcadi Romera que també s'havia vist involucrat en la caiguda en bicicleta. Al final acabo tercer en esta prova, clavant unes diferencies respectives de 7 i 4 minuts respecte als companys de podi de la general.

km 5 de cursa, amb bon ritme pero amb les cames fruixetes

Al final el primer em treurà menys de tres minuts, el que em fa pensar que sense la caiguda hagués pogut guanyar. He fet segon, i sense que les coses vagin be, un bon inici de la temporada de cross i duatlons.

Gran cursa també del Vicent Garcia Argento 12è, i de Joan Marc Fons que va poder acabar a pesar de la seva recent cirurgia.

1 735 CALMET CALVERAS RICARD 3:12:12
2 677 LLUIS RODRIGUEZ JOSE MARIA 3:15:34
3 663 ROMERA PASCUAS ARCADI 3:18:52
4 655 ROYO LLORENS ALBERTO 3:23:17
5 703 TRESO MASCARELL MARC 3:26:38
6 653 XANDRI ALBA (PRIMERA DONA)3:27:20
7 700 RODRIGUEZ IGNACIO ISAAC 3:28:08

8 701 PUJALS BERTRAN MARC 3:29:58
9 741 MIRÓ PUIGVENTOS SERGI 3:30:36
10 760 SANTANDER FERNANDO 3:30:42























2 comentaris:

Sergio García ha dit...

Enhorabuena!!! Qué gran inicio de temporada!!!

jose maria ha dit...

Gracias Serchu