dilluns, 7 de febrer del 2011














Classificació, fins 275 participants.

El primer any que es disputa el duatlo de Granollers al circuit de Montmeló m'hi vaig voler desplaçar, ja que soc una mica malaltet de F1, i me considero pre Alonso (jo soc mes de Shumaker).

Be, us conto com va anar, el circuit preciós, el dia fred fred de veritat, però quin ambientàs, us ho recomano, com sempre hi havia gent de tots els nivells, des de algun bèstia fins a aficionats al bonic esport del triatló.
El resultat particular 13è, be, fora dels punts però sense decepcionar, el millor, la darrera correguda (5è millor temps) en una cursa que se me va fer duríssima per culpa que vaig pujar a la bici amb una parella que em van destrossar i em van treure de punt en el primer KM, falten hores de bici que hi farem.
Aqui teniu un video:
http://duatlogranollers.com/video-resum-del-duatlo-ciutat-de-granollers-2011/



La propera Banyoles.