dijous, 22 d’abril del 2010

LO TIO ROGELIO

Diumenge tancava una setmana "suau" d'entrenaments amb força volum. Finalment gairebé 11.30 hores d'entreno que per mi ja es bastant. El millor de la setmana, el divendres amb 81 km amb mitja de 34 pujant fins a Rossell (400 m cota)


Per distreure el matí del diumenge vaig allergarme a la ràpita a on vaig agafar la grupeta de rapitencs que normalment pujen a Rossell, lo que me aniria be per que dona un entreno de uns 100 km.


De nou, el fet de trobar el "tio rogelio", va ser una inyecció d'humiltat que molts hauriem de prendre de tant en tant.
Treure una mitja de 31 per hora amb un desnivell acumulat de vora 800 metres està be, sobre tot si vas amb una grupeta que ara se va a 20 i després se va a 50, i a més sobre tot si quasi be tot el rato va tirant el triatleta, però lo que no es normal es que en el grup de 15 ciclistes vagi un "monstre" que amb 71 anys, no tant sols arriba amb els 5 primers a Rossell, a roda meva, sinò que després, sense parar a esmorzar, baixa cap a Amposta a 45 per hora, amb el ventet de dalt pegant-mos de cara i DONANT-ME RELLEUS, i no curts, sinò relleus de bon company d'entreno.


Estic parlant d'un ritme al que gairebé ningú no te dona relleus, i allí està el tio Rogelio, SETANTA UN ANYS, els números se li queden curts, quien tuvo retuvo, i no tothom ha corregut la marato en 2.25.


Una imatge val més que 1000 paraules, espero disfrutar del tio Rogelio molts més anys a la carretera, jo li he dit que li queden lo menos 30!!!