dissabte, 3 d’abril del 2010

SUECA OBJECTIU COMPLIT

A Sueca s'anava a vore com està el físic, sobre tot en el sector ciclista, i me'n torno mes content impossible. En un dia tremendo, amb un fort vent que bufava en ratxes de fins a 30 km/h, sense una maleida sombra ni un raceret, el primer 10.000 es va correr conservador, finalment 15è temps amb 37.27 quasi be exactament el planejat.

Al pujar a la bici, trancisió penosa, perdo el grupet que m'hagués ajudat a rodar a bon ritme, així que m'aconformo en fer tota la cursa sol seguint-los de llun. En la primera volta em passa alguna bala, però al trobar-se el ventet de cara, alguns redui¡eixen el ritme, i els acabaré passant a la darrera volta.

Per apuntar, que a la darrera volta de bici hem trobava millor que a la primera, i que el parcial de bici llençada es de 35,7 (per 38 dels millors). Per millorar, com que no era un objectiu primordial, no tinc les cames ben descarregades i vaig patir molt als últims 20 km de cursa a peu, així que va ser millor no forçar, tot i que el temps final de cursa a peu es decebedor, m'ho compensa la part ciclista.

Finalment un 15è que sap a glòria ja que el guanyador de l'any passat va fer setè.

L'ambient magnífic, prova recomanable per tothom.



Cal apuntar a la darrera setmana de preparació, que en molt de cuidado vaig fer una sessió suau de natació, cursa ciclista (1h) i un 3.000 a 10.45 en dimarts, i la resta de dies, una rodadeta de 40 km suaus i un calentamentet de 25 minuts el divendres


Al primer sector, amb molta cura, no es força gaire en cursa.


A la part de bici, NO DRAFTING"


Destrossada física total a l'arribada, al costat del campió 2009 Ramon Garcia, que sembla que s'ho va passar be.

MÉS FOTOS


Primer 5.000

Sortida NO DRAFTING

Que ve algu?

1 SOLANAS BAGÜES, JAVIER DUATLON FONCASA-CALATAYU 4:12:20
2 RODRIGAÑEZ CORRALES, NOE ECOSPORT TRIATLÓN ALCOBE 4:12:56
3 FRIAS MARTINEZ, OSCAR U.C. VALL DE UXÓ 4:13:14
4 SILVA SANTOS, LUIS DIOGO CYCLONES, C. T. ALBAL 4:15:16
5 MARÍN MARTÍN, CARLOS CLUB TRIATLON HELLIN 4:16:12
6 NAVARRO CERDAN, DAVID 3XVLC 04:18:37
7 GARCIA LOPEZ, RAMON INDEPENDIENTE 4:18:39
8 PRADO GARCIA, RAFA C.T. DIABLILLOS DE RIVAS. 4:20:33
9 TORIBIO NORIEGA, ROBERTO COMPLUTUM TRIATLON 4:21:25
10 FALCÓ PUCHOL, PASQUAL SPORTECH - FERRANDO 4:22:39
11 CASTELLON ORTIZ, ROBERTO C.D. TADER MOLINA BUILDING T 4:24:30
12 POMAR ROY, CARLOS C.T. GUADALAJARA 4:24:57
13 CARRILLO MARTINEZ, JESUS A.D. RUMBO 4:25:40
14 BARROSO PRIETO, SUMNIFREDO PRETERSA-PRENAVISA TURIA E 4:25:45
15 LLUIS RODRIGUEZ, JOSE MARIA C.N.PRAT-TRIATLO 4:26:55
0:37:27 2:22:31 34.10 1:26:57





l'IRONCAT es el proper VAGÓ!





2 comentaris:

Unknown ha dit...

Felicitats Josep María!!!

Em fas molta por per l'Ironcat... Aquest any no hi haurà qui ens guanyi...
A veure si el cos m'aguanta i puc fer-te hombra.

A seguir entrenant!!

yak the ripper ha dit...

Hola Josep María!!

Com va tot? ja tens el ironcat ben a prop, t'eixirà molt bé ja voràs

enllaça el que vullgues, jo et seguiré a tu tb, per cert, jo no sé com fer-ho amb el teu blog

ja m'avisarás, per ara concentració, Elx està més prop encara

una abraçada!!