dilluns, 13 de juliol del 2009

ACCIDENT



Per sort no ha estat una caiguda tant forta però ho hagués pogut ser, així que es molt possible que no participi en el DUATLO XTREM d'Amposta.

En el reconeixement del diumenge, a part de comprovar que el circuit es realment dur, vaig adonar-me que les baixades que ens han preparat els de MONT BIKE no estan al meu abast, així que a esperar un altre any, en que tingui més confiança, o ells mes coneixement.

Després de fer gairebé tota la baixada a peu, en quan vaig pujar a la bicicleta no vaig controlar una baixada quasi be recta però amb molta grava, total que vaig besar el terra amb el genoll, amb resultat de quatre rascades i un copet, no res, però hagués pogut passar-me en el tram anterior en que vaig arriscar massa en la zona de pedra.

Serà qüestió de buscar algo que em motivi per les mateixes dates, de moment molaria el TRI ESTANCA, però ja veurem com va la forma i les ganes

3 comentaris:

Byk ha dit...

Enhorabona per la 2ona posició d'avui!!! Quina clase que tens mariconassoooo!!!!! vinga anem parlant del projecte que tenim en ment!!!! VISCA EL TRIIIII!!!!!

jose maria ha dit...

Merci Byk, t'he de dir que despres del fracas de BALAGUER treure una mitja de 40 km/h, en un circuit que no era planet precisament, i amb la mica de ventet de dalt que picava entrant a la Senia i a les Moles, m'ha donat ànims per seguir entrenant.

Donarem forma al projecte, hem de quedar per fet btt per la zona per trobar un bon circuitet de 20 a 35 km.

manel tomas ha dit...

Vaya parell..dios los cria y ellos se juntan....VUFIT de foro.mtb