dissabte, 22 d’agost del 2009

LA CURSA POPULAR



Un any mes he participat a la cursa popular d'Amposta, aquest any però ha estat del tot especial, ja que també han participat la Laura i la EVA, cosa que m'ha plenat bastant.

No, bastant no, moltíssim.

Pel que fa a la cursa senior, aburriment absolut, un any mes Xavi Queral ens ha tret a passejar, tots radera d'ell, fins que primer m'he quedat jo i al final s'ha quedat Adrià. El millor, que a Adrià quasi li pego un susto, però be s'ha quedat en el quasi. A la foto es veu una arribada "relativament apretada", però la foto es en el moment que dessisteixo totalment de l'sprint, molta calor.

Demà, xerta, a matinar per treballar la baixada del tram de BTT, superar el 7è lloc de l'any passat no es ben be l'objectiu, la idea seria un podi donades les absènsies, però m'aconformaria en amillorar el temps de l'any passat de 44 minuts i poc.

2 comentaris:

Richard Calle ha dit...

Ja veig que continues fort!!!! a tope!!!!! et segueixo!!!!!!

jose maria ha dit...

Merci Richard, estic justet pero pensant en Banyoles.....