dimecres, 26 d’agost del 2009

TERRITORIO JUAREZ

Abans que res, demanar disculpes als germans juarez pels comentaris que vaig publicar en el blog fa un any, que injustament desqualificaven el seu comportament, comentaris que no puc justificar de cap manera, i per això em reitero en la meva disculpa.

Dit això, la cursa del TRIATLO POPULAR DE XERTA no va anar tot el be que jo hagués volgut. Sembla que el canal duia molta corrent, ja que la sensació meva es que es volva, i en el calentament vaig veure que era molt difícil anar contra corrent.

Vaig sortir de l'aigua, setè, sempre nedant de manera conservadora, ja que no tenia ganes de sortir sense força en la btt.

Al cap de cursa, Sisco distanciava ja en bicicleta a Adrià, i acabaria fent un molt bon temps a l'arribada, mentre que Adrià, que no està massa en forma aquest estiu, s'aconformava amb la segona posiciói Boldú tercer

Un cop a la bici després de sortir de l'aigua, vaig veure que darrera meu no venia cap roda bona, així que a tope cap amunt per la carretera de Alfara ben tot solet. Prompte vaig veure allun el Manu, així que tot i que no savia que era ell, vaig forçar per unir-me. Un cop junts, no va voler colaborar, potser per cansat, i vaig haver d'anar tirant.

Com que havia fet la baixada dos cops en el calentament, no vaig patir gens en aquest tram, i gràcies a una bona baixada, el grupet perseguidor no em va pillar fins que erem al poble. Allavontes, vaig pensar que si esta gent m'havien agafat, els primers devien estar molt lluny, i era cert.

Començo a correr a muerte, mes que res per assutar ala atletes que sortien de la transicio devant meu, i va funcionar, ni un asomo de intento de seguir-me.

Als 2 km pillo l'amic Didac, i com que veia molt lluny la tercera posició, decideixo animar el Didac per que realitzem la prova tots dos junts. Al final un crono de 43'50" que hauria pogut ser una mica menys si hagues disputat els darrers 1.500 m en que vaig acompanyar el Didac. Tot i això mai hagués pogut acabar tercer, ja que el temps de Boldú de 42' está molt lluny del meu nivell actual en bicicleta.



Abans de la sortida

Tram de la natacio en que se'm veu a dalt de tot a la dreta, amb l'estil del pato donald.

Sisco entrant guanyador amb un temps inferior als 41 minuts.

Clasificació

1 Francesc Juarez 40'45"
2 Adria Escrich 42'02"
3 Enric Boldú 42'20"
4 Didac Marza 43'45"
Jose Maria LLuis m.t.
6 Albert Giné 44'44"
Vicent Garcia m.t.
8 Xavi Royo 45'04"
9 Manuel Juarez 45'20"
10 Xavier Gine 45'22"

Dones
1 Cristina Monclus 55'07"
2 Marin Mora 58'40"
3 Marga Estorach 1h 0'51"

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitats Josep Maria. Està bé que tothom estigui competint menys jo... jeje

Bona publicitat amb aquest maito tan wapo.

Anims i a seguir fort!

Victor Dobaño